The times are A-changing

Idag var en såndär märklig dag då jag plötsligt kände mig snygg och charmig. En dag där jag hade kunnat flirta med vem som helst och vara sådär härligt nonchalant som chicksen diggar (va?). Men det var som sagt bra en känsla.

Kvällen har spenderats med att titta på introt till filmen Watchmen. Eftersom jag inte kan lägga in filmen på min blogg som jag skulle vilja så får ni en liten länk istället: http://www.youtube.com/watch?v=Ni2yqRF26V0

Jag antar att ni som ser den tycker den är lite fjantig men filmen är riktigt bra och intressant och det måste sägas att när hippietjejen sätter blomman i geväret så får jag nästan ont i magen.

Jag såg en dokumentär idag nä jag kom hem från jobbet om John Lennon och hans protester på 60-talet. Det slog mig att det finns inga sånna protester idag. Det finns inga vältalande människor som kan få med sig ett folk. Nä, det finns några småfeta politker och 20 åriga småttingar som "brinner" för sina saker. Men inget når ju fram. Ingen tror på något och om man gör det så tror man inte på någon annan. Saker och ting förändras sannerligen.

Jag har en arbetskamrat. Det är lite märkligt. En kille som heter Björn som är en trevlig prick. Vi har följe en bit hem på cyklarna och pratar om ditt och datt och kanske ska ta en kopp kaffe någon dag. Det brukar inte hända mig. Nåja trevligt i alla fall. Hoppas detta håller i sig även när jag flyttar ifrån Lund.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0