Och iväg igen!

Kvällen är sen och jag borde sovit för minst en timme sedan. I morgon åker jag en sväng igen. Först till Petra sen till Stockholm för att gå en helgkurs  i att skriva stand up. Känner mig dock inte väldigt motiverad. Stand up är kul och spännande och jag gillar att underhålla. Men jag börjar längte lite efter ett någerlunda stabilt liv. Att försöka slå sig fram som stand up artist är inte det. Skulle man sen lyckas så har man ett liv av press och osäkerhet framför sig. Vet inte om jag orkar det. Men förhoppningsvis blir kursen rolig.

Idag fixade jag min lägenhet i alla fall. Nu är det bara att hålla tummarna för att ett jobb blir mitt också. Sen ser allt lite ljusare ut. Kanske kan jag gå ut och köpa något fint. En tröja kanske? ett par nya skor?

Nu är jag för trött för att skriva mer. Ointressant inlägg jag vet men jag ville skriva något i alla fall. Puss haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0