Ny säng

Jahaja blogg blogg blogg. Jag har precis flyttat från Stockholm till mina föräldrars hus i Lund och med sen sån radikal förändring i mitt liv kanske en blogg kan vara rätt grej. Om ni tycker bloggen är ful så har ni säkert rätt, jag har ingen aning om hur man ändrar saker och så fort det kommer till datakod känner jag en lätt svettning bryta fram i pannan. Så nej tack

Man börjar bli stressad i sitt liv nuförtiden. Jag ser på folk som nyss var på samma ruta som jag, plötsligt slå tre sexor på rad och nu plötsligt är långt fram på spelbrädet. När dom är där blir dom plötsligt för kaxiga för att se tillbaka på den som gav dom tärningen. Jisses vilken skön liknelse. jag är ju bloggtastisk.

Nä nu får jag spara lite på krutet så att skjuta av några salvor även längre fram. Vem vet, en dag kanske jag blir lika stor som blondinbella och får åka ur let's dance. hoppas!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda Berggren

välkommen till bloggträsk kära du!

2009-02-09 @ 17:51:36
URL: http://matildaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0