Krabbor och hundar

Jag sitter och tittar på ännu en högklassig dokumentär på sexan. Den handlar om några amerikanska karlakarlar som fiskar krabbor i berings hav. Uppenbarligen är det skitfarlig...

Jag var nyss ute med Allis, hunden i familjen. Blev väldigt förvånad över hur fint hon gick, endast en gång försökte hon grottforska i en buske men hon kom inte långt nej nej. Men annars var hon väldigt duktig och jag fick min motion.
Det är lite märkligt med hundar och hur lätt man blir imponerad av dom. Kommentarer som "vad duktigt hon går!" och "Naaw, hon bajsar! vad dutti du är då!" är inte helt ovanliga. Jag vill också kunna imponera på folk så lätt. Jag vill att folk ska jubla och applådera varje gång jag sätter mig att skita. Men nä, nä inte ens en klapp på axeln får man. Det är så det gör ont i hjärtat.

Stackar krabbkarlar. Dom har bara fått 96 krabbor och dom räknade med 600. Beklagligt...och lite patetiskt, dom blir grundlurade av krabbor, fast dom är iofs amerikanare och dom ska ju skjutas om man får tro min goa säljledare.

Får se vad som händer senare idag, spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0