GI.Joe

Jag såg precis en trailer av kommande actionfläskis-filmen GI.Joe. Filmen är baserad på dom gamla actiongubbarna kända som "Action Force" i mina ögon och öron. Coolt i alla fall att man ska få se Snake Eyes in action. Han var en av mina favoritgubbar.

Idag tackade jag nej till Ståuppkursen på Fridhem. Direkt efter ångrade jag mig. Tänk om jag inte får något jobb här i Lund? Då skiter sig allt och jag har inget att göra det närmsta året. Mammas moderliga förslag att läsa en kurs på universitet för att "ha något att göra" och "det kan ju vara kul" lockar tyvärr inte. På det viset får jag inga pengar och det är det jag vill ha. Pengar...mmm pengar. Money, chassssh. Slantar...

Det är i sanning en utmaning att försöka skriva lite intressanta saker i den här bloggen. Nog för att jag bara har en läsare, men om denne läsare nu ska ta sig tid så ska det vill vara lite intressant. Men när dagarna går ut på att...ja fylla ut dagen med meningslöst datasittande så är det svårt.

Jag behöver ett jobb och det är nästan så att jag saknar gamla goda Makalös. Det var ett pissigt jobb men det var ett jobb. Med pengar. Money, cassssh...Slantar...

Nu börjar Scrubs och det tänker jag och en kaka mysa med...mmm kaka.
--
HEY! Jag hittade en glass också. Bra dag...bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0