Detta fält måste fyllas i

Jaha nu är det senare idag och tyvärr blev jag lite besviken. Trots ännu en promenad med hunden så piggades jag inte upp och jag orkar inte spela med dataspel. TV var inte mycket till tröst heller eftersom "The Break-up" var ingen höjdare. Vince Vaoughn (felstavat?) är nog den mest värdelösa och överskattade mannen som någonsin filmats. Det är ett bevis på att så länge man har kontakter behöver man varken talang eller personlighet...eller utseende. Sorgligt. Fast om man ser det från den ljusa sidan så innebär det att även jag har en chans. jippi.

Nåja TV:n stängdes av och jag åt en toast och lyssnade på min bror när han snackade illa om invandrare. Han må skämta (vilket jag tror han gör) men jag mår illa och skäms över att behöva höra sånt. Vidrigt är vad det är. Det var första gången på flera år som jag kände att jag höll på att bli förbannad på min lillebror. Normalt sett bråkar vi inte för vi umgås inte tillräckligt mycket för att gå varandra på nerverna som syskon uppenbarligen gör i vanliga fall. Men när jag får höra honom prata som han gjorde idag, då blir jag arg på riktigt.

Den här kvällen har känts ensam. Har inte vetat riktigt vem man ska vända sig till och prata med. Man borde kanske skaffa sig en riktig bästa kompis. Jag har läst i Cosmo att dom ska vara bra.

Kommentarer
Postat av: Matilda Berggren

vince vaughn ser verkligen seriöst ut som ett rövhål i ansiktet. som om det skulle klämmas ut bajs ur munnen vilken sekund som helst.

det är allt jag kan säga om den mannen.

2009-02-09 @ 17:55:32
URL: http://matildaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0